Доставка на нови тонер касети и фотокондуктори „BROTHER” за принтерна и копирна техника - по спецификация

Номер на поръчката:

01666-2019-0001

Процедура:

Публично състезание

Име:

Доставка на нови тонер касети и фотокондуктори „BROTHER” за принтерна и копирна техника - по спецификация

Описание:

Предмет на настоящата общeствена поръчка е „Доставка на нови тонер касети и фотокондуктори „BROTHER” за принтерна и копирна техника - по спецификация”  с общ брой артикули -275.

Краен срок за получаване на оферти:

05.02.2019   17:30

 Решение:

 (Публикувано на 15.01.2019 г., 13:10 часа)

 Обявление

 ((Публикувано на 15.01.2019 г., 13:10часа)

 Документация

 ((Публикувано на 15.01.2019 г., 13:10 часа)

 еЕЕДОП

 (Публикувано на 15.01.2019 г., 13:10 часа)

 Протокол

 (Публикувано на 20.02.2019 г., 16.46 часа)

 Решение

  (Публикувано на 20.02.2019 г., 16.47 часа)

 Договор

 (Публикувано на 12.04.2019 г., 14.30 часа)

 Информация за възложена поръчка

 (Публикувано на 12.04.2019 г., 14.31 часа)

 Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

  (Публикувано на 07.06.2019 г., 12.00 часа)

 
Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и съпътстващи услуги с оглед обезпечаване на дейността на ДАНС по международни проекти.

Номер на поръчката:

01666-2018-0010

Процедура:

Открита процедура

Име:

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и съпътстващи услуги с оглед обезпечаване на дейността на ДАНС по международни проекти

Описание:

Предметът на обществената поръчка включва осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж, хотелски резервации, застраховки и други съпътстващи услуги, с оглед обезпечаване на дейността на Агенцията в участието й по международни проекти.

Краен срок за получаване на оферти:

07/01/2019 17:30

 Решение:

 (Публикувано на 03.12.2018 г., 16:37 часа)

 Обявление

 (Публикувано на 03.12.2018 г., 16:38 часа)

 Документация

 (Публикувано на 03.12.2018 г., 17:08 часа)

 еЕЕДОП

 (Публикувано на 03.12.2018 г., 17:27 часа)

 Протокол

  (Публикувано на 06.02.2019 г., 11.25 часа)

 Доклад

  Публикувано на 06.02.2019 г., 11.28 часа)

 Решение

  Публикувано на 06.02.2019 г., 11.30 часа)

 Решение на КЗК

 (Публикувано на 09.05.2019 г., 13:26 часа)

 Обявление за възложена поръчка

 (Публикувано на 09.05.2019 г., 13:29 часа)

 
"Доставка на офис и кухненско обзавеждане по обособени позиции"

Номер на поръчката:

01666-2018-0009

Процедура:

Открита процедура

Име:

„Доставка на офис и кухненско обзавеждане по обособени позиции”

Описание:

Обществената поръчка за доставка на офис и кухненско обзавеждане по обособени позиции е разделена по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 – „Доставка на метални каси и метални шкафове по спецификация“ с общ брой артикули - 120;
Обособена позиция № 2 – „Доставка на метални стелажи по спецификация“ с общ брой артикули - 100;
Обособена позиция № 3 –„Доставка на столове по спецификация“ с общ брой артикули – 270.

Краен срок за получаване на оферти:

02/11/2018 17:30

 Решение:

 (Публикувано на 01.10.2018 г., 09:01 часа)

 Обявление

 (Публикувано на 01.10.2018 г., 09:01 часа)

 Документация

 (Публикувано на 01.10.2018 г., 09:01 часа)

 еЕЕДОП

(Публикувано на 01.10.2018 г., 09:01 часа)

 Разяснения

 Публикувано на 15.10.2018 г., 12.20 часа)

 Протокол

 (Публикувано на 19.11.2018 г., 16:15 часа)

 Доклад

 (Публикувано на 19.11.2018 г., 16:17 часа)

 Решение

 (Публикувано на 19.11.2018 г., 16:18 часа)

 Решение

 (Публикувано на 13.12.2018 г., 08:52 часа)

 Договор

 (Публикувано на 07.01.2019г., 17:50 часа)

 Договор

 (Публикувано на 07.01.2019г., 17:52 часа)

 Договор

 

 
"Доставка на техника, материали и оборудване за развитие, експлоатация и поддръжка на система за физическа сигурност, за контрол на достъпа, алармени системи и за видеонаблюдение”

 

Име:

„Доставка на техника, материали и оборудване за развитие, експлоатация и поддръжка на система за физическа сигурност, за контрол на достъп, алармени системи и за видеонаблюдение” по обособени позиции

Описание:

„Доставка на техника, материали и оборудване за развитие, експлоатация и поддръжка на система за физическа сигурност, за контрол на достъп, алармени системи и за видеонаблюдение” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1„Модули, приемници и други елементи за системи за контрол на достъпа и видеонаблюдение – 157 броя. Обособена позиция № 2„IP камери за видеонаблюдение” 5 броя.

Събиране на оферти с обява

 

Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП

(Публикувано на 14.08.2018 г., 18:37 часа)

 

Краен срок за получаване на оферти:

 

 

 22/08/2018 17:30

удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти:

29.08.2018 г.  17:30 ч.

 

Приложения към обява

 (Публикувано на 14.08.2018 г., 18:37 часа)

 Протокол

 (Публикувано на 05.09.2018 г., 12:00 часа)

 

 

 

 

 

 
„Доставка на зимни автомобилни гуми"
Обществени поръчки
Документ: Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Име: Доставка на зимни и автомобилни гуми - по спецификация
Документи: (Публикувано на 14.08.2018 г., 16:45 ч.)
 Протокол  (Публикувано на 29.08.2018 г., 17:25 ч.)
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Край >>

Страница 5 от 24